Header

Experts in payrolling : alle juridische aspecten van het werkgeverschap uitbesteden

Als ondernemer ligt jouw hart bij het ondernemerschap. Dat is waar jij goed in bent en waar je het meeste succes mee behaalt. Toch komen bij het hebben van een eigen bedrijf ook andere werkzaamheden kijken, zoals: salarisadministratie, verzuimbegeleiding en andere personeelszaken. Zaken waar je zelf misschien minder kennis van hebt en die ook nog eens veel tijd kosten. Kies voor payrolling en besteed de administratieve en juridische aspecten van het werkgeverschap uit. Zo heb jij jouw hoofd én handen vrij om je bezig te houden met het ondernemen en zo blijven jouw werknemers helemaal tevreden!

Contacteer ons

Voordelen voor jouw organisatie

  • “Eigen” werknemers, maar niet meer op je loonlijst
  • Je salarisadministratie besteed je volledig uit waardoor je tijd uitspaart (arbeidscontracten, dossierbeheer, pensioen- en premieafdrachten, loonstroken, jaaropgave etc.)
  • Geen kosten voor ziekteverzuim én je beschikt over een team Casemanagers
  • Geen kosten voor werkgeversverzekeringen
  • Eenvoudig aanmelden van nieuwe medewerkers en aanleveren van uren middels een digitaal platform.
  • Compleet inzicht in de loonkosten van je werknemers
  • CAO expertise in alle vakgebieden

Aanbod

  • We nemen het juridische werkgeverschap over en plaatsen je medewerkers op onze loonlijst
  • Je werft en begeleidt zelf jouw medewerkers en de rest kun je uitbesteden aan ons
  • Vanaf 1 januari 2021 verzorgen wij ook een adequaat pensioen voor alle payrollers
  • We nemen zowel je huidig als nieuw aan te nemen personeel op onze payroll
  • We bieden je flexibiliteit in de keuze en vorm van de arbeidsovereenkomsten

Easymatch wordt 'Experts in payrolling'

Vanaf 1 oktober 2021 maakt Easymatch volwaardig deel uit van SD Worx. Wat houdt dit in voor jou? Door deze naamswijziging kan je nog meer genieten van alle voordelen die een fullservice HR dienstverlener te bieden heeft.

Met uitzondering van onze naamswijziging, verandert er voor jou vrijwel niets. Je vaste contactpersonen blijven dezelfde en ook aan onze dienstverlening verandert er niets.

easymatch
laptop

Hoe werken wij?

  • Je levert de gegevens van de medewerkers aan die op onze payroll komen te staan. Dit kan via ons online platform.
  • Wij maken de arbeidscontracten in orde op basis van de door jou gegeven data en uurroosters.
  • Wij verlonen je werknemers volgens de doorgegeven uren en verzorgen de nodige documenten.
  • Je ontvangt van ons een factuur.
  • Ons team staat daarna nog steeds ter beschikking om je met raad en daad bij te staan en je verder te helpen met praktische en juridische vragen.

Ons portaal

We automatiseren heel wat tussenstappen om het voor jou gebruiksvriendelijker te maken. Voortaan geef je alles rechtstreeks in via het platform en worden contracten opgemaakt en verstuurd naar de medewerkers middels ons digitale portaal. Daarnaast beheer je voortaan je administratie volledig online en is de kans op fouten gering. Je hebt de mogelijkheid om met grote snelheid én efficiëntie contracten aan te vragen voor je medewerkers en vervolgens vlot en correct de uren door te geven. Bovendien krijgen je werknemers toegang tot een aparte ruimte om gegevens actueel te houden en de nodige documenten zelf op te vragen. Ons platform is een oplossing die matcht met jouw behoeften en met die van je werknemers!

Aanmelden of registreren
laptop

Neem contact op met ons voor werving en selectie

Wil je hier graag meer over weten of bekijken wat jouw mogelijkheden zijn? Stel vrijblijvend je vraag en een van onze experts neemt zo snel mogelijk

Contacteer ons