Customer Experience

CX

Beste klant,

We beloven een vonk te zijn. Jij bent onze leidraad. We luisteren echt naar je en zetten ons in jouw schoenen, om echt te begrijpen waar je naar toe wil en jou te helpen schitteren.

Toewijding drijft ons vooruit. We nemen onze verantwoordelijkheid. We gaan voor resultaten. We durven ook grenzen te stellen en houden ons aan onze beloftes. 

De weg is vrij We durven de dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Leren en innoveren zijn voor ons als ademhalen, zodat we altijd dat stapje verder gaan en jou ook in topvorm kunnen houden. 

We geloven in elkaar. We hebben vertrouwen in onszelf, in het team en in jou. We houden de dialoog altijd open en blijven samen zoeken naar oplossingen. 

Een voor allen. Allen voor één. Zelfs als we niet fysiek bij elkaar zijn, handelen we als één. We delen onze talenten en vieren onze verschillen.  We maken allemaal deel uit van de SD Worx-familie.

Luisteren naar onze klanten: Net Promotor Score (NPS)

NPS
Elk jaar in september versturen we onze NPS.

Daarin vragen we onze klanten: "Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt aan een collega of een ander bedrijf?"

De score wordt berekend door het percentage critici (score 0 tot 6) af te trekken van het percentage promotoren (score 9 of 10).

We hebben een aantal vragen over drivers toegevoegd om meer inzicht te krijgen in wat de tevredenheid van onze klanten bevordert.

Van inzichten naar acties

Doc

Ons CX-team analyseert de gegevens en deelt de inzichten, zodat we ons een eerste idee kunnen vormen van de nodige verbeteringen.

Core HR

Via focusgroepen gaan we na of de voorgestelde acties hun doel raken en toegevoegde waarde bieden voor jou als klant.

Fluid

Waar nodig sturen we bij en implementeren we de acties die de meeste toegevoegde waarde bieden.

Workforce

We hopen dat je die geleidelijke verbeteringen opmerkt en je score verbetert in onze volgende NPS-enquête.

Vinger aan de pols houden

CX Visual two ladies

We willen er ook voor zorgen dat onze klanten een stap voor blijven tijdens onze dagelijkse interacties, dus vragen we regelmatig feedback over hoe we het doen op momenten die belangrijk zijn voor onze samenwerking

Onze klant in de schijnwerpers plaatsen

Lady smiling

Wij geven onze klanten de kans om hun eigen verhaal te vertellen. We bespreken successen en ambities, maar we onderzoeken ook de obstakels die ze moesten overwinnen of de valkuilen die ze net hebben vermeden. Onze klanten staan in de kijker en leggen uit hoe SD Worx als partner heeft bijgedragen aan hun succes.


Geloof niet gewoon wat wij zeggen, dit zeggen onze klanten

"Heel tevreden over de klantenservice en snelle reacties."

Voula Zapantis - Sr. Payroll Specialist - Atlas Air Inc.

"Dankzij de vele beschikbare profielen en diensten kan SD Worx elke vraag beantwoorden: van vragen over lonen tot juridisch complexe vraagstukken."

Dietske Devillé - HR Responsible - Korys

"Altijd een goede service. Proactief en denkt mee met ons bedrijf."

Michael Boelaert - Business Controller / Office Manager - Forbo Flooring Systems

Lees meer over wat onze klanten over ons zeggen