SD Worx breidt raad van bestuur uitt

4 januari 2016

SD Worx breidt raad van bestuur uit

raad van bestuur

Breda, 4 januari 2016 – HR-dienstenleverancier SD Worx heeft haar raad van bestuur uitgebreid met drie nieuwe leden: Michel Delbaere, Jan Van Acoleyen en Koen Van Gerven. De drie nieuwe bestuurders hebben veel ervaring in management en zijn thuis in de HR-wereld. Hun aanstelling past binnen de lokale en internationale groeistrategie van SD Worx.

Michel Delbaere is oprichter en afgevaardigd bestuurder van Crop’s NV. Michel werd in 2012 voorzitter van Voka. Die functie oefende hij uit tot 2015. Michel Delbaere zetelt verder in verschillende andere raden van bestuur.

Jan Van Acoleyen is sinds januari 2007 Chief HR Officer bij Barco. Voordien was hij in verschillende bedrijven actief in functies binnen Human Resources.

Koen Van Gerven is sinds februari 2014 CEO bij bpost. Hij heeft een lange en gediversifieerde managementcarrière achter de rug.  Voor zijn komst naar bpost was hij ook zes jaar lang CEO van een sociaal secretariaat.

Groei verstevigen

“Ik ben erg tevreden dat Michel Delbaere, Jan Van Acoleyen en Koen Van Gerven aanvaard hebben om bestuurder te worden in de raad van bestuur bij SD Worx. Hiermee verzekeren we de aanwezigheid van de nodige complementaire kennis en ervaring uit diverse domeinen die voor SD Worx relevant zijn. Hun aantreden bevestigt de ambitie van SD Worx om de grootste HR-dienstverlener in België te blijven, om onze plaats in Europa verder te verstevigen en om ook buiten Europa steeds meer business te realiseren”, zegt Filip Dierckx.

Met de komst van de drie nieuwelingen komt het aantal leden binnen de raad van bestuur op tien: Filip Dierckx (voorzitter), Marc Binnemans, Dirk Collier, Michel Delbaere, Riet Docx, Patrick De Vos, Jan Van Acoleyen, Frederik Van Bladel, Koen Van Gerven en Steven Van Hoorebeke.

Foto’s

Foto’s in hoge resolutie van de drie nieuwe bestuursleden kun je hier downloaden.