SD Worx en World First vereenvoudigen systeem van payrollwisselkoersen

25 mei 2017

SD Worx en World First vereenvoudigen systeem van payrollwisselkoersen

Breda, 25 mei 2017 – HR-dienstenverlener SD Worx start een partnerschap met World First, het internationale betalings- en geldtransferbedrijf. De twee bedrijven bieden internationale payroll- en HR-klanten van SD Worx een gemeenschappelijke geldtransferoplossing.

Betalingsprocessen beheren in een grote organisatie met vestigingen in meerdere landen kan duur en tijdrovend zijn. Dat geldt ook voor deviezentransacties om betalingen te doen in verschillende valuta's. Het partnerschap biedt SD Worx een efficiënte en volledig conforme betaaldienst om internationale betalingen uit te voeren tegen competitieve wisselkoersen. Klanten van SD Worx kunnen zo makkelijk betalingen instellen, transacties in meerdere vreemde valuta’s toestaan en alle bijbehorende reconciliaties en rapporteringen afwerken. Deze diensten zullen allemaal beschikbaar zijn in één enkel overzichtelijk systeem. Dat biedt een betere controle over het betalingsproces en helpt klanten tijd en kosten te besparen.

Doordat World First betalingen verricht aan meer dan 150 landen in 127 valuta’s, kunnen de klanten van SD Worx die wereldwijd actief zijn hun internationale payroll eenvoudig beheren.
Thierry Vanbever, Director Global Services & Solutions bij SD Worx: “Ons partnerschap met World First zorgt bij bedrijfsleiders en kopers van wereldwijde payrolldiensten voor vereenvoudiging. Het biedt hen volledige controle over en een duidelijk zicht op alle internationale betalingsprocessen. Wij bieden onze klanten nu een coherente en gecoördineerde oplossing voor snelgroeiende bedrijven die internationaal uitbreiden.”

WorldfirstSeth Harvey, Global Head of Partnerships bij World First: “Wij zijn er trots op te kunnen samenwerken met een vooruitstrevende onderneming zoals SD Worx om de wereldwijde groei en transformatie van ondernemingen te ondersteunen. In de hedendaagse geglobaliseerde wereld waarin iedereen en alles steeds meer met elkaar verbonden is, is het belangrijk dat bedrijfsleiders hun payroll probleemloos en doeltreffend in iedere munt kunnen beheren en eenvoudig en efficiënt geld kunnen verplaatsen.”