Dominic Müller wordt Managing Director SD Worx Zwitserland

17 december 2018

Brussel, 17 december 2018. HR- en payrolldienstverlener SD Worx heeft Dominic Müller aangesteld als Managing Director voor de activiteiten in Zwitserland. Hij zal rapporteren aan Thierry Vanbever, Managing Director International bij SD Worx Group.

Dominic Müller studeerde rechten aan de universiteit van Bern en startte in 2010 zijn carrière als consultant bij ProPers AG. Hij was er verantwoordelijke voor de HR-divisie die de payroll- en HR-processen van klanten volledig beheert. Die kennis en ervaring kwamen goed van pas toen hij in 2016 overstapte naar PWC, waar hij manager werd van de divisie Payroll & Employment solutions. Zijn nieuwe functie als Managing Director bij SD Worx Zwitserland is de logische volgende stap in zijn carrière.

Dominic Müller: “Ik ken de business, de markt en de belangrijkste spelers. SD Worx is in volle groei, niet alleen in Zwitserland maar ook elders in Europa. Die internationale context spreekt me aan. Steeds meer internationale bedrijven willen nog maar één enkele leverancier om de payroll en HR van al hun locaties te beheren. SD Worx is met zijn internationale netwerk goed gepositioneerd om op die trend in te spelen en heeft ook de specifieke lokale kennis in huis.” De komende maanden zal Dominic voldoende tijd nemen om kennis te maken met de medewerkers, klanten en partners.

“We moeten een betrouwbare partner zijn voor onze klanten, echt luisteren naar wat zij nodig hebben, persoonlijk met hen samenwerken, hen het leven eenvoudiger maken dankzij slimme en toegankelijke technologie, er keihard voor gaan. Een dergelijke inzet is alleen mogelijk als onze collega’s gepassioneerd zijn in hun job. Wie met plezier komt werken, straalt dit af op de klanten. Zij zijn onze ambassadeurs. De groei komt dan haast vanzelf”, besluit Dominic Müller.