SD Worx UK & Ireland verwelkomt Brenda Morris als nieuwe Vice-President

2 januari 2019

Londen, 2 januari 2019 – Payroll en HR-dienstverlener SD Worx verwelkomt Brenda Morris als VP UK & Ireland en als lid van de directieraad. Brenda heeft bijna dertig jaar ervaring in HCM en diverse software- en dienstverlenende bedrijven, waaronder Unisys en Kronos.

Brenda's achtergrond in de sector sluit perfect aan bij SD Worx' focus op klantgerichtheid. Ze ziet business intelligence, robotica en de vraag naar meer selfserviceoplossingen als de belangrijkste trends die SD Worx verder moet ontwikkelen en die de internationale groeistrategie van het bedrijf ondersteunen.

Steven Van Hoorebeke, CEO SD Worx Group: "Brenda is een geweldige versterking voor SD Worx. We kijken enorm uit naar de nieuwe inzichten die ze vanuit haar ruime ervaring naar het VK zal brengen. Het VK is een toonaangevende markt voor hr en payroll, en tevens de thuisbasis voor tal van 's werelds grootste bedrijven. De groeimogelijkheden binnen deze markt zijn dus aanzienlijk. Ik ben ervan overtuigd dat Brenda de ideale persoon is om SD Worx te helpen ons marktaandeel te vergroten, niet alleen in het Verenigd Koninkrijk maar ook internationaal."

Brenda Morris: "Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van een team dat een echt internationaal bedrijf opbouwt en ik ben van plan om heel wat klanten te ontmoeten. Niet alleen de top tien, maar ook klanten die onlangs besloten hebben om met ons samen te werken of klanten in het middensegment, een belangrijk segment voor ons in het Verenigd Koninkrijk. Als Europees bedrijf heeft SD Worx een enorme impact op de internationale markt. Bedrijven in de regio – met hun uiteenlopende wetten en culturen – waarderen de samenwerking met een Europese partner als SD Worx."

"SD Worx heeft een geweldige visie en weet precies waar het naartoe gaat. Samen met de collega's in het VK en Ierland zullen wij daaraan meewerken. Succes komt wanneer je een groeiend aantal tevreden klanten hebt. Dat bereik je met zeer betrokken collega's en een portefeuille van erg aantrekkelijke, innovatieve en sterke producten en diensten. Door onze bestaande klanten continu te blijven betrekken en een volledig hr-pakket aan ons payrollaanbod toe te voegen, ziet de toekomst voor SD Worx er schitterend uit."

Brenda start meteen in haar rol.