Allround Financieel Medewerker

Voor de volledige end-to-end boekhouding
Weleens gehoord van een allround financieel medewerker? Wij zoeken er zo eentje, die verantwoordelijk is voor de volledige end-to-end boekhouding. Iemand die ruime ervaring heeft in alle domeinen van de financiële administratie dus. Het gaat om minimaal 32 uur per week en je standplaats wordt Breda. 

Wat doe je nou eigenlijk ├ęcht?

Als Financieel medewerker bij SD Worx.

  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie, van het verwerken van de inkomende en uitgaande facturen tot het bancaire betalingsverkeer en automatische incasso’s.
  • Je verzorgt de crediteuren- en debiteurenadministratie en debiteurenbewaking.
  • Je boekt bankuittreksels, investeringen en afschrijvingstabellen en volgt betalingen op.
  • Registreren van nieuwe projecten. 
  • Financiele bewaking en afsluiting van projecten (opbrengsten vs. kosten) en beoordelen van het projectresultaat middels rapportages in Excel. 
  • Administratieve ondersteuning bij bestaande projecten zoals het bewaken van de urenadministratie.
  • Je bewaakt de budgetten en signaleert indien nodig.
  • Je verzorgt de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting, inclusief BTW-aangiftes en andere algemene administratieve verplichtingen. (aanleggen en opvolgen van provisies, reconciliaties balansrekeningen, verwerken van loonboekingen, opvolging openstaande balansposities, etc.)
  • Je maakt en controleert diverse rapporteringen voor management en directie.
  • Je bereidt accountantscontroles voor en biedt ondersteuning bij externe audits.
  • Je berekent en verwerkt de vennootschapsbelasting. 
 

Hoe ziet je dag eruit?

Waar ben je druk mee.

Terwijl je je PC opstart, haalt je collega alvast een rondje koffie voor het team. Je begint de dag met een facturatieronde en daarna check je even bij je collega of die paar facturen al geaccordeerd zijn waarover de crediteur heeft gebeld. 

In de middag zijn alle facturen geaccordeerd. Je loopt even langs bij één van je collega’s, omdat je een prijsverschil hebt ontdekt. Dat is lastig en daarom overleg je gelijk even wat er nu moet gebeuren. Jullie sparren samen en al snel is duidelijk hoe je dit kunt aanpakken. Je haast je naar je bureau, verwerkt het verschil direct en duikt daarna in de mailbox. Je ziet dat een leverancier jouw vragen heeft beantwoord. Gelukkig! Nu kun je dat ook oplossen.  Aan het einde van de dag ga je met een tevreden gevoel naar huis. 

 

Met wie werk je samen?

Wie zit er in je team.

Je maakt straks deel uit van het Finance team in Breda. Het team bestaat uit 4 collega’s en je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Finance. Lekkere korte lijntjes dus. 

Wat vragen wij?

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau in een economische richting. 
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in accounting en/of boekhouden in een allround rol, IFRS ervaring is mooi meegenomen.
  • Je hebt ervaring met maandafsluiting, BTW en vennootschapsbelastingen.
  • Excel en andere MS Office Software hebben geen geheimen voor jou.
  • Ervaring met ERP-systemen (SAP) is een pluspunt.
  • Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en discreet.
  • Je bent enthousiast, hebt energie en bent een van de drijvende krachten in het team.
 

Wat bieden wij?

  • Een prima salaris. En daarnaast ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en korting op diverse verzekeringen.
  • Enthousiaste collega’s en een goede werksfeer. Met maandelijkse borrels & gezamenlijke lunches, muziek quizzen, sporttoernooien en een personeelsfeest op zijn tijd. Met dank aan onze vitaliteitscommissie.
  • 30 vakantiedagen. Als je maar belooft om ze niet allemaal op te nemen in januari.
  • Samenwerken met collega’s in een internationale omgeving.
 

Hoe is de sollicitatieprocedure?

Stap 1: Solliciteer! 
Stuur met behulp van deze link je CV en een korte motivatie en je hoort zo snel mogelijk van ons.

Stap 2: Eerste gesprek
Je komt bij ons op gesprek om kennis te maken en om elkaar het hemd van het lijf te vragen. We hopen dat jij ook wat moeilijke vragen voor óns hebt. 

Stap 3: Tweede gesprek
Na die eerste kennismaking zijn er nog meer mensen die je allerlei vragen willen stellen, je toekomstige leidinggevende bijvoorbeeld. Dus je komt gewoon nóg een keer babbelen.

Stap 4: Contractvoorstel
We doen jou een aanbod. Hopelijk bevalt het je.

Stap 5: In dienst
Nadat je je contract hebt getekend gaan wij zorgen dat er een gezellige werkplek voor je klaar is op je eerste werkdag. Welkom!

Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Elly Vriends, onze Manager HR & Facility.

  • 06-12985541
  • Elly.vriends@sdworx.com
 

Werken bij SD Worx