Officemanager

Vanwege het vertrek van onze huidige Officemanager, zijn wij op zoek naar een enthousiaste, proactieve collega die deze rol gaat vervullen. De Officemanager is een belangrijke schakel in het optimaal functioneren en de ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen de vestigingen van SD Worx Nederland. Het betreft een fulltime functie voor 40 uur per week. Je standplaats is Breda, maar je bent  regelmatig te vinden op onze andere vestigingen.

Wat doe je nou eigenlijk ├ęcht?

Als Officemanager bij SD Worx

  • Je beheert de agenda’s van onze directieleden;
  • Je organiseert interne en externe afspraken, bijeenkomsten en vergaderingen;
  • Notuleren bij verschillende vergaderingen, het maken van verslagen en/of samenvattingen;
  • Het facilitair management en het beheer van het wagenpark van onze medewerkers valt onder jouw verantwoordelijkheid;
  • Je zorgt voor een efficiënte, effectieve en representatieve receptie. Ook ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de receptionistes;
  • Het verzorgen van de correspondentie voor het Honorair consulaat België, want deze is gevestigd in ons kantoor in Breda;
  • Oh ja, als Officemanager ben je ook preventiemedewerker, BHV-er én ben je actief lid van de vitaliteitscommissie.

Hoe ziet je dag eruit?

Waar ben je druk mee

Geen dag is hetzelfde in deze functie. Zowel voor de interne klant (je collega’s) als voor externe leveranciers ben je de spin in het web die bij veel werkzaamheden direct betrokken is. De diversiteit van de werkzaamheden maakt je rol als Officemanager heel afwisselend, leuk en interessant. Soms steek je letterlijk de handen uit de mouwen en op een ander moment sluit je aan bij een strategisch directieoverleg, waarbij je verantwoordelijk bent voor de notulen. Het is dus belangrijk dat je op verschillende niveaus functioneert. Je zult in je werk ook veel ad hoc taken tegen komen. Je werkt veelal zelfstandig en met veel vrijheid, omdat van jou snel schakelen en handelen wordt verwacht. En uiteraard ben je ook regelmatig op onze andere kantoren aanwezig om daar gehoor te geven aan diverse facilitaire zaken. Als lid van de vitaliteitscommisssie bedenk en organiseer je events om het werkplezier en de vitaliteit van onze medewerkers te vergroten.

Met wie werk je samen?

Wie zit er in je team

Samen met de receptionistes, een HR officer en de Manager HR & Facility vorm je het HR & Facility team. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager HR & Facility. Lekkere korte lijntjes dus. Verder heb je veelvuldig contact met al je collega’s van de verschillende vestigingen en werk je nauw samen met directie.

Wat vragen wij?

  • Je werkt op HBO niveau en hebt minimaal drie jaar professionele werkervaring.
  • Je bent een open persoonlijkheid en komt goed tot je recht in een zelfstandige functie. 
  • Je bent ordelijk, kan systematisch werken en bent goed in plannen en organiseren. 
  • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend, integer, flexibel en een echte doorzetter

Wat bieden wij?

  • Een prima salaris. En daarnaast ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en korting op diverse verzekeringen.  
  • Een eigen laptop, een smartphone én een lease auto van SD Worx.  
  • Enthousiaste collega’s en een fijne werksfeer. Met maandelijkse borrels & gezamenlijke lunches, muziek quizzen, sporttoernooien en een personeelsfeest op zijn tijd. Met dank aan onze vitaliteitscommissie. 
  • Noem nou bijvoorbeeld een training Time Management. Die kun je bij ons volgen! Binnen onze eigen SD Worx Academy is namelijk veel ruimte voor training en persoonlijke ontwikkeling. 
  • 30 vakantiedagen. Tijd genoeg dus om lekker van je vrije dagen te genieten.  

Hoe is de sollicitatieprocedure?

Stap 1: Solliciteer!  
Stuur met behulp van deze link je CV en een korte motivatie en je hoort zo snel mogelijk van ons. 

Stap 2: Eerste gesprek 
Je komt bij ons op gesprek om kennis te maken en om elkaar het hemd van het lijf te vragen. We hopen dat jij ook wat moeilijke vragen voor óns hebt.  

Stap 3: Tweede gesprek 
Na die eerste kennismaking zijn er nog meer mensen die je allerlei vragen willen stellen, je toekomstige leidinggevende bijvoorbeeld. Dus je komt gewoon nóg een keer babbelen. 

Stap 4: Contractvoorstel 
We doen jou een aanbod. Hopelijk bevalt het je. 

Stap 5: In dienst 
Nadat je je contract hebt getekend, gaan wij zorgen dat er een gezellige werkplek voor je klaar is op je eerste werkdag. Welkom! 

Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Elly Vriends, onze Manager HR & Facility. 

  • 06-12985541
  • Elly.vriends@sdworx.com