Een Payroll Consultant? Ja! Wij zoeken een collega, die onze klanten ontzorgt door de salarisadministratie van ze over te nemen en nieuwe klanten implementeert in Cobra. Maar wel eentje die ook pienter genoeg is om te adviseren en te ondersteunen bij de inrichting. Oh ja, het gaat om 40 uur per week. Standplaats in overleg.
Onder het genot van je eerste kop koffie open je je mailbox. Er staan een aantal opdrachten klaar, welke je kunt gaan inplannen met de klant. Implementaties bij nieuwe klanten, maar ook detacheringsopdrachten voor het verwerken van de maandelijkse salarisverwerking. Je stemt met je collega HR consultant de planning af en stelt een implementatieplan op met de klant. De komende dagen zit je iedere dag bij een andere klant, dus vandaag snel aan de slag om je voor te bereiden. Aan het eind van de middag deel je je bevindingen en wensen van je klanten met de afdeling support en product ontwikkeling en daarna ga je met een tevreden gevoel naar huis.
Samen met je collega HR- & Payroll Consultants maak je onderdeel uit van de afdeling Consultancy. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Consultancy. Lekkere korte lijntjes dus.
Stap 1: Solliciteer!
Stuur met behulp van deze link je CV en een korte motivatie en je hoort zo snel mogelijk van ons.
Stap 2: Eerste gesprek
Je komt bij ons op gesprek om kennis te maken en om elkaar het hemd van het lijf te vragen. We hopen dat jij ook wat moeilijke vragen voor óns hebt.
Stap 3: Tweede gesprek
Na die eerste kennismaking zijn er nog meer mensen die je allerlei vragen willen stellen, je toekomstige leidinggevende bijvoorbeeld. Dus je komt gewoon nóg een keer babbelen.
Stap 4: Contractvoorstel
We doen jou een aanbod. Hopelijk bevalt het je.
Stap 5: In dienst
Nadat je je contract hebt getekend gaan wij zorgen dat er een gezellige werkplek voor je klaar is op je eerste werkdag. Welkom!
Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Elly Vriends, onze manager HR & Facility via 06-12985541 of Elly.vriends@sdworx.com.