Dat is ’m hè? Die ene vraag die ze jou zo vaak stellen? Maar wat is er nou suf aan om samen met je klant te zorgen dat de salarisadministratie, inclusief allerlei complexe vraagstukken, iedere maand strak op tijd worden opgelost? Wij vinden zo’n strakke deadline en al die wisselende problematiek juist dynamisch!
Terwijl je je PC opstart haalt je collega koffie voor jullie team. Samen bekijken jullie de planning voor vandaag. Je bent benieuwd welke vragen je klanten vandaag weer voor je in petto hebben. Daarna eerst die ene salarisverwerking afronden die je gisteren net niet meer helemaal af hebt gekregen, dan kan die nog voor de lunch de deur uit. Tussen de middag even een frisse neus halen en daarna bellen met die ene klant om dat probleem met de pensioenaanlevering te bespreken.
Stap 1: Solliciteer!
Stuur met behulp van deze link je CV en een korte motivatie en je hoort zo snel mogelijk van ons.
Stap 2: Eerste gesprek
Je komt bij ons op gesprek om kennis te maken en om elkaar het hemd van het lijf te vragen. We hopen dat jij ook wat moeilijke vragen voor óns hebt.
Stap 3: Tweede gesprek
Na die eerste kennismaking zijn er nog meer mensen die je allerlei vragen willen stellen, je toekomstige leidinggevende bijvoorbeeld. Dus je komt gewoon nóg een keer babbelen.
Stap 4: Contractvoorstel
We doen jou een aanbod. Hopelijk bevalt het je.
Stap 5: In dienst
Nadat je je contract hebt getekend gaan wij zorgen dat er een gezellige werkplek voor je klaar is op je eerste werkdag. Welkom!
Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Elly Vriends, onze manager HR & Facility via 06-12985541 of Elly.vriends@sdworx.com.