SD Worx breidt wereldwijde payroll uit naar 150 landen en tekent regionaal partnerschap met ADAM HCM

SD Worx, een toonaangevende Europese HR- en payrolldienstverlener, heeft een partnerschap gesloten met ADAM Human Capital Management, de leider op het gebied van payroll en Human Capital Management software in Mexico, Centraal-Amerika, Zuid-Amerika en de Caraïben. Dankzij dit nieuwe partnerschap kunnen we nu verbeterde wereldwijde oplossingen bieden aan onze meer dan 70.000 klanten over de hele wereld en diensten leveren in 150 landen.

ADAM (met hoofdzetel in Dallas, Texas) biedt payrollsoftware en -diensten aan voor 33 landen in de Mexicaanse, Latijns-Amerikaanse en Caraïbische markt, met focus op 2.500 multinationale ondernemingen en overheidsinstellingen wereldwijd. Het bedrijf heeft meer dan dertig jaar ervaring, 300 klanten en berekent maandelijks zowat 400.000 loonbrieven. Gezien zijn bijzondere focus op de specifieke behoeften in Centraal- en Zuid-Amerika heeft ADAM en zijn reputatie op het vlak van nauwkeurigheid, professionalisme en klantentevredenheid, is ADAM bij uitstek geschikt om met SD Worx samen te werken in zijn wereldwijde expansie. De eigen, regionale software en diensten van ADAM zorgen voor een diepgaande integratie met het wereldwijde platform van SD Worx en voor een coherente klantenervaring, ongeacht het land van bestemming. Zowel SD Worx als ADAM kijken ernaar uit om samen te werken en hun respectievelijke oplossingen voor wereldwijde klanten verder te ontwikkelen.

Kobe Verdonck: "Als internationaal bedrijf volgen we onze klanten, waar ter wereld ze ook actief zijn, omdat we ervan overtuigd zijn dat nabijheid en lokale expertise belangrijke troeven zijn om de beste klantervaring te garanderen. Tegelijkertijd bieden we deze internationale bedrijven een wereldwijde governance, zodat ze het overzicht behouden. Terwijl zij zich richten op hun core business, kunnen ze hun payroll en HR volledig aan ons uitbesteden. Verdere internationale groei past in onze algemene groeistrategie. Dankzij het partnerschap met ADAM kunnen we nu diensten aanbieden in 150 landen.”

"Samenwerken levert de klanten van SD Worx zinvolle voordelen op", zegt Brian Beneke, CEO van ADAM. "De wereldwijde gebruikers zullen kunnen profiteren van de uniforme oplossing van ADAM voor een snellere implementatie, maatwerk en regionale administratie, terwijl ze ook kunnen profiteren van de voordelen van de wereldwijde expertise van SD Worx in Europa, Azië en elders.”

Nl_Brian_Beneke_166_205
    Samenwerken levert de klanten van SD Worx zinvolle voordelen op