Kelly Lespinoy wordt Chief Legal & Compliance Officer bij SD Worx

KL

Payroll en HR-dienstenleverancier SD Worx heeft Kelly Lespinoy aangesteld als Chief Legal & Compliance Officer. Kelly stapt in het Executive Committee en rapporteert rechtstreeks aan CEO Kobe Verdonck.

Na vijf jaar als advocaat bij advocatenkantoren in België, startte Kelly in 2010 bij SD Worx. Ze werd al snel betrokken bij de internationale groei van SD Worx, waarbij ze actief bijdroeg aan de vele overnames.

"Het leuke aan werken bij SD Worx, is dat je veel kansen krijgt om te groeien. In 2017 deed ik even de overstap naar HR consultancy, maar ik besefte al snel dat mijn hart bij Legal & Compliance lag. Het is fantastisch dat ik deze nieuwe kans heb gekregen om samen met de enorm geëngageerde teams de Legal & Compliance-activiteiten binnen SD Worx nog verder op de kaart te zetten en ze de komende jaren verder uit te bouwen om SD Worx te ondersteunen in zijn groeiplannen."

Kelly Lespinoy zal in haar nieuwe rol Corporate Legal, Risk & Security en Group Internal Controls & Compliance aansturen. Ze volgt Fabienne Lallemand op, die actief betrokken blijft binnen de groep als Chief Legal & Compliance Officer van WorxInvest, de moedermaatschappij van SD Worx. Fabienne treedt toe tot het Executive Committee van WorxInvest. Ze blijft secretaris-generaal van de raden van bestuur en de comités van de vennootschappen van SD Worx en zal ook verantwoordelijk blijven voor de Corporate Governance van de juridische entiteiten van SD Worx.