SD Worx zet verder in op vitaliteit met partnership HollandFit

SD Worx breidt zijn portfolio op vlak van HR-oplossingen verder uit. In samenwerking met HollandFit worden bouwstenen aangeboden, waarmee organisaties structureel kunnen investeren in duurzame inzetbaarheid. Deze bouwstenen zijn gericht op het creëren van een vitale werkomgeving voor medewerkers en leveren een aantoonbare bijdrage aan het realiseren van een vitale(re) organisatie.

Groep werkende mensen

SD Worx bedient meer dan 76.000 klanten in Europa met software, dienstverlening en expertise op het gebied van HR en payroll. Door een partnership met HollandFit aan te gaan, voegt SD Worx extra service aan het huidige portfolio die juist in deze tijd in hoog tempo tot de basis hygiëne in HR behoort.

Alex Spek, portfoliomanager bij SD Worx in Nederland: “we zijn al een eind op weg in Nederland, maar er zijn nog steeds veel organisaties die een vrij abstract idee hebben bij een term als duurzame inzetbaarheid. Wil je écht impact voor je medewerkers, dan doe je er goed aan om in de dagelijkse werkomgeving veranderingen aan te brengen. HollandFit zet zich in voor de vitaliteit van werkend Nederland. Dat doen zij met praktische oplossingen die ervoor zorgen dat vitaliteit een onderdeel wordt van de werkcultuur binnen een organisatie.”

Erik Steenbakkers, algemeen directeur van HollandFit: “ik ben blij dat onze samenwerking nu echt van start gaat. HollandFit streeft ernaar duurzame inzetbaarheid te verweven in het DNA van de organisatie, deze samenwerking draagt daar positief aan bij. En het is ook een compliment aan SD Worx. Zij zien vitaliteit en duurzame inzetbaarheid als een essentieel onderdeel van hun diensten. Net zoals HollandFit wil SD Worx impact maken bij hun opdrachtgevers. Bijdragen aan inzetbaarheid en wellbeing in een route op weg naar vitale(re) organisaties. We verheugen ons op een succesvolle samenwerking met impact voor de klanten van SD Worx!”