SD Worx neemt Intelligo over en breidt aanwezigheid in Ierland uit

Intelligo Logo

SD Worx, de toonaangevende Europese leverancier van HR-oplossingen, heeft Intelligo overgenomen. Intelligo is gevestigd in Ierland en levert HR- en payroll-software en outsourcingdiensten. Met de overname breidt SD Worx zijn aanwezigheid op de Ierse markt verder uit en versterkt het zijn aanbod van eigen payroll- en HR-software.

Intelligo werd 26 jaar geleden opgericht en is een vertrouwde payrollpartner voor vele toonaangevende bedrijven in Ierland en daarbuiten. De technologie en diensten van Intelligo (MegaPay, MegaHR en MegaPay Outsourced) bieden innovatieve oplossingen voor alle belangrijke sectoren, gaande van telecom, de 'big 4' consultancybedrijven, overheidsdiensten, retail en meer. Het gaat om bedrijven van 200 tot meer dan 40.000 werknemers. Intelligo verwerkt maandelijks zowat 40.000 loonbrieven.

Intelligo heeft zijn hoofdkantoor in Wicklow, vlakbij Dublin (Ierland), en telt 67 medewerkers. Het is al 16 jaar de payrollpartner van SD Worx in Ierland, waardoor de overname voor beide bedrijven een natuurlijke beslissing is. De bestaande relatie helpt de bedrijfscontinuïteit voor klanten te garanderen, terwijl klanten mee kunnen genieten van de brede Europese aanwezigheid van SD Worx en toegang krijgen tot het complete HR-aanbod die het bedrijf biedt, zowel qua technologie als bijbehorende diensten.

Kobe Verdonck
    Intelligo's toetreding tot SD Worx versterkt onze ambitie om de toonaangevende Europese leverancier te zijn van geïntegreerde end-to-end HR-oplossingen voor alle organisaties en werknemers. Wij willen verder groeien en de overname van Intelligo versterkt onze aanwezigheid en ons aanbod in Ierland. Ierland is een belangrijk centrum voor heel wat ondernemingen en ons klantenbestand blijft groeien. Met deze aankondiging zullen onze gezamenlijke klanten meer dan ooit genieten van onze eersteklas HR-diensten.
    Kobe Verdonck
    Kobe Verdonck, CEO, SD Worx
    Padraig Gill
    Intelligo heeft sinds 1996 een reputatie opgebouwd als betrouwbare leverancier van payroll- en HR-oplossingen. Door samen te gaan met SD Worx geloven we dat we dit engagement kunnen blijven waarmaken en dat onze klanten zullen genieten van de Europese aanwezigheid en ervaring die SD Worx biedt. We geloven ook dat de klanten van SD Worx zullen profiteren van onze uitgebreide lokale Ierse kennis en expertise. We kijken er allemaal naar uit om de relatie te zien bloeien terwijl we onze krachten bundelen en onze diensten de komende maanden integreren
    Padraig Gill
    Padraig Gill, Founder alongside John Kellegher, Intelligo

De prijs van de overname wordt niet bekendgemaakt.

Over Intelligo

Intelligo werd in 1996 opgericht door Padraig Gill en John Kellegher. Een gedeelde passie voor eenvoud en de gave om vragen te stellen die tot de kern van het probleem doordringen, brachten het tweetal ertoe een oplossing te ontwikkelen die specifiek bestemd is voor bedrijven met veeleisende en complexe payroll. Die oplossing werd MegaPay genoemd.

Intelligo ontwikkelt al 26 jaar payrollsoftware en helpt bedrijven in alle bedrijfstakken bij het uitvoeren van hun salarisadministratie in Ierland en het Verenigd Koninkrijk. Intelligo heeft een schat aan kennis en ervaring in het leveren van betrouwbare en vertrouwde salarisoplossingen. Met deze oplossingen kunnen bedrijven hun personeel nauwkeurig managen en betalen, op tijd, elke keer weer.