SD Worx en 4PS bundelen krachten

SD Worx en 4PS versterken hun bestaande samenwerking met een gloednieuwe partnerovereenkomst. Dat is goed nieuws voor bedrijven in de bouw, GWW/infra en installatie die streven naar een optimale integratie van hun ERP-systeem met hun HR- en Payrollprocessen.

4PS en SD Worx

Jan-Henk van Bennekom, Ido van Genderen. Achter: Arthur Dommers, Max van den Broek

Verder bouwen op bestaande samenwerking

Al sinds 2018 werken SD Worx en 4PS succesvol samen. Daarbij staan digitalisering en het efficiënter inrichten van processen altijd op de eerste plaats. Met deze vernieuwde samenwerking bouwen 4PS en SD Worx verder aan de integratie van hun softwareoplossingen.

• SD Worx vereenvoudigt de complexiteit van HR voor haar klanten via geavanceerde payrolltechnologie en diepgaand advies en ondersteuning.
    • 4PS helpt bedrijven in de bouw, GWW/infra en installatie met een allesomvattende ERP-oplossing voor het optimaliseren van primaire processen.

“Deze mooie samenwerking gaat onze huidige en onze toekomstige gezamenlijke klanten verder helpen in het digitaliseren van hun processen, zowel op operationeel als strategisch niveau.”

- Jan-Henk van Bennekom, Sales Director bij SD Worx Nederland

Voordelen van deze integratie

Samen combineren we het beste van twee werelden, namelijk de toonaangevende ERP-systemen van 4PS en onze deskundige payroll- en HR-oplossingen. Dus zoek je naar een ERP-systeem dat als gegoten zit bij je HR- en salarisoplossing? Dan is de naadloze integratie tussen ERP 4PS Construct en SD Worx | Cobra exact wat je nodig hebt. We zetten enkele belangrijke voordelen op een rij:

• Eenvoudiger en efficiënter werken: Door onze geavanceerde payroll- en HR-oplossingen te integreren met de ERP-systemen van 4PS, verminderen we de complexiteit van bedrijfsprocessen. We automatiseren administratieve en repeterende taken en stroomlijnen daarmee de processen.
        • Verbeterde datakwaliteit: Met dit partnerschap elimineren we handmatige processen, met verbeterde datakwaliteit en een gestroomlijnde werkervaring tot gevolg. De naadloze integratie van onze systemen zorgt ervoor dat dubbele invoer in meerdere systemen tot het verleden behoort.
        • Verhoogde productiviteit: Door samen repeterende taken te automatiseren geven we medewerkers meer tijd en ruimte om zich te richten op strategische initiatieven die echte waarde toevoegen aan het bedrijf. Routinematige processen worden sneller en efficiënter afgehandeld, wat resulteert in een significante verhoging van de productiviteit.
        • Klant staat centraal: Deze integratie betekent niet alleen een naadloze ervaring voor onze klanten, maar ook een verbintenis aan maximale klanttevredenheid. We zetten ons in voor het leveren van efficiënte en effectieve service, met als doel het vereenvoudigen van bedrijfsprocessen en het verhogen van de productiviteit binnen bedrijven.

“We zijn verheugd om onze samenwerking met SD Worx te versterken. Deze samenwerking resulteert in concrete voordelen voor onze klanten, zoals naadloze integratie met 4PS Construct, verhoogde efficiëntie en tijdsbesparing voor HR- en Payroll professionals.”

- Ido van Genderen, Business Unit Manager van 4PS

Over 4PS

4PS maakt, implementeert en onderhoudt de beste standaard software voor de bouw, GWW en installatietechniek. Met meer dan 320 professionals werken zij dagelijks aan toepassingen die onderscheidend zijn voor 450 klanten over de hele wereld.

Hun ERP-systeem 4PS Construct is gebaseerd op het betrouwbare en toekomstbestendige platform Microsoft Dynamics 365 Business Central, wat door miljoenen mensen over de hele wereld wordt gebruikt. 4PS Construct is een totaaloplossing. Het ondersteunt de bedrijfsprocessen in de voorbereiding, uitvoering én nazorg.