Centraliseer je personeelsgegevens
Er zijn gigantisch veel documenten die getekend, bewaard en beheerd moeten worden. Bied je medewerkers en managers toegang tot een digitaal persoonlijk dossier, waarin zij zelf gemakkelijk hun gegevens kunnen beheren.
Wordt niet langer overspoeld door documentatie
Als er één afdeling is waar veel documenten in omgaan, dan is het wel de HR-afdeling. Er zijn gigantisch veel documenten die getekend, bewaard en beheerd moeten worden, zoals contracten, statements, loonstroken, gespreksverslagen en beleidsstukken en reglementen. Bied je medewerkers en managers toegang tot een digitaal persoonlijk dossier, waarin zij zelf gemakkelijk hun gegevens kunnen beheren. En vergemakkelijk processen zoals ondertekenen door geautomatiseerde workflows in te richten. Als je dan ook nog een makkelijk navigeerbaar archief tot je beschikking hebt, is er rust en word je niet langer overspoeld door documentatie!
Papierloze workflows en digitaal ondertekenen
In onze software zijn +100 workflows al standaard voor je beschikbaar. Creëer, deel , verifieer en onderteken belangrijke documenten volledig digitaal, en manage het werkproces zonder dat je ergens op de ‘printknop’ hoeft te drukken.
Digitaal personeelsdossier
Met onze software bied je je medewerkers toegang tot hun eigen persoonlijke digitale dossier, te raadplegen via het desktopplatform én via een digitale app. Hierin kunnen ze bijvoorbeeld loonstroken en jaaropgaven raadplegen, hun naw-gegevens wijzigen en ondertekende documenten inzien.
Veilig en AVG-proof
Veel documentatie bevat privacygevoelige informatie. Zorg dat je voldoet aan wet- en regelgeving op dit gebied zoals de AVG. Onze software voldoet aan de strengste privacy- en veiligheidseisen. Door je documentatie te centraliseren, maak je bovendien eventuele controles op dit vlak in jouw organisatie gemakkelijker.